Wat een leerzame ervaring! - Reisverslag uit Inchanga Park, Zuid-Afrika van Malou Loohuis - WaarBenJij.nu Wat een leerzame ervaring! - Reisverslag uit Inchanga Park, Zuid-Afrika van Malou Loohuis - WaarBenJij.nu

Wat een leerzame ervaring!

Door: Malou Loohuis

Blijf op de hoogte en volg Malou

16 Januari 2017 | Zuid-Afrika, Inchanga Park

Hallo (nu nóg kouder) Nederland,

Zoals jullie inmiddels denk ik allemaal al wel gehoord hebben heb ik een top tijd gehad met pap en mam. Wat hebben we veel gezien en gedaan. We hebben heel veel gelachen en het was heerlijk om hun humor weer om me heen te hebben. Het was een fijne onderbreking van de hele situatie op de farm en ik kon er met buitenstaanders over praten. Pap en mam hebben zelf een beetje van de sitatie kunnen proeven en het was heel leuk om ze alles te kunnen laten zien. Nu weten ze waar ik al die tijd zo enthousiast over ben geweest. Zo bijzonder, om nooit te vergeten!!

Nu ik weer terug ben op de farm kan ik alles wat beter relativeren. Ik heb nog steeds regelmatig dat ik me ontzettend boos en verdrietig kan voelen. Vooral vanwege het feit dat Sharon weg gaat van de farm, waarmee Lee Ann ook vertrekt wat ik ontzettend onrechtvaardig en oneerlijk vind. Niet alleen ik vind dat niet leuk maar zij zijn beiden zo belangrijk voor de cliënten. Zij hadden het beiden ook zo fijn op de farm, en ze zijn erg waardevol.

Maar ik kan nu dus beter relativeren. Wie weet vinden we wel een hele goede nieuwe manager en residental supervisor. Een nieuwe wind door de farm kan positief uitpakken. Ook kan het nieuwe kansen voor mij bieden, ik kan taken die Sharon deed overnemen.

Sharons familie gaat gelukkig maar 30 minuten bij ons vandaan wonen. Sharon heeft me aangeboden dat ze me zo vaak als ik wil wel wilt komen ophalen als ik vrij ben en een weekend in Amanzimtoti wil spenderen.

Dus dat gaat helemaal goed komen, trying to keep the good spirit up! Over twee weken ga ik met wat leuke/ gezellige mensen mee doen aan de Muddy Princess, wat een soort van Mudmasters is, super veel zin in!

Nou dat was het wel zo'n beetje. Ben benieuwd naar jullie reacties.

Warme knuffel uit Afrika, Malou

  • 16 Januari 2017 - 22:13

    René Beckmann:

    dag Malou,

    Goed te horen dat het beter gaat. We hebben in middels de foto's bij je pa en ma gezien van hun bezoek aan jou en hun toer door een deel van Zuid_Afrika. Mooi hoor. Veranderingen hoeven niet altijd nagatief uit te pakken. Blijf positief denken.

    Groet,
    René

  • 17 Januari 2017 - 09:36

    ESter Wolkotte:

    Hallo Marlou,

    Mooi om te lezen dat het beter gaat en dat je een fijne tijd hebt gehad met je ouders.
    Namens iedereen hier de groetjes ( ook de cliënten)

    Groet Ester
    Ps Hoe lang ben je nog daar??
    ( we hadden hier een discussie ik dacht een jaar iemand anders een half jaar??)

  • 17 Januari 2017 - 17:11

    Malou:

    Ik ben hier één heel jaar Esther, ik kom in juli weer terug naar Nederland.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Malou

Weer terug in Zuid Afrika voor 2 JAAR, Whoehoooee!! Dit keer niet als Caregiver maar als Activity Coordinator. Te gekke nieuwe uitdaging. Volg jij mij? Liefs….

Actief sinds 22 Mei 2016
Verslag gelezen: 321
Totaal aantal bezoekers 77881

Voorgaande reizen:

18 Juli 2016 - 17 Juli 2017

Terug naar mijn tweede thuis!

22 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: