Het einde komt in zicht! - Reisverslag uit Inchanga Park, Zuid-Afrika van Malou Loohuis - WaarBenJij.nu Het einde komt in zicht! - Reisverslag uit Inchanga Park, Zuid-Afrika van Malou Loohuis - WaarBenJij.nu

Het einde komt in zicht!

Door: Malou Loohuis

Blijf op de hoogte en volg Malou

02 Mei 2017 | Zuid-Afrika, Inchanga Park

Hallo allemaal!

Het einde komt inzicht, op de 16e van deze maand heb ik nog maar 2 maanden te gaan. Iedereen die ook op reis is geweest begrijpt dat dit een gemengd gevoel geeft, zo ook voor mij. Ik wil eigenlijk niet weg van deze prachtige plek met al die lieve mensen en dieren die ik hier ken maar ik vind het ook heerlijk om weer naar huis te gaan. Gelukkig is het voor mij makkelijker om me gewoon te verheugen op het naar huis gaan omdat ik weet dat ik weer terug ga naar Zuid Afrika.

Afgelopen weekend ben ik met Werner en Gina mee geweest naar Mokopane (Stad waar hun voormalige boerderij is) in Limpopo(provincie). Omdat ze hun laatste spullen nog moesten ophalen en twee honden, ik vond het te gek om een compleet ander deel van Afrika te zien, het was een 9 uur durende auto rit. En het voelde als een weekendje weg omdat het hoofddoel de spullen ophalen was maar we maakten er gewoon een gezellig weekend van. Werner en Gina zijn beiden mijn baas maar tegelijkertijd goede vrienden, we hebben zo veel lol. Hun twee honden wonen nu ook op de farm, heel gezellig! Maar Dusty blijft toch wel mijn favoriet hoor.

Aankomend weekend ga ik weer naar Toti waar ik me erg op verheug en over 3 weken een weekendje Joburg. Dus genoeg leuke dingen momenteel.

Op de farm werken is nog altijd erg leuk en leerzaam. Ik kan helaas geen verhalen op mijn blog schrijven maar problemen waar we in Nederland mee weten te dealen moeten hier eerst nog worden uitgezocht. Daar help ik dan bij mee en dat is heel leerzaam.

Lieve groetjes uit Zuid Afrika

  • 02 Mei 2017 - 11:13

    Hans Loohuis:

    Dat het einde in zicht is vind ik niet zo erg Malou

  • 02 Mei 2017 - 11:38

    Jet:

    Lieve Malou,
    Je hebt nog heel veel redenen om daar te blijven nu je zoveel hebt opgebouwd. Gelukkig zijn 2 maanden best lang als je van iedere minuut geniet. Dus DOEN en ons laten meegenieten!
    En dan staat je een welkom thuis in de Boeskoolstad op je te wachten. En daar kijk ik dan weer naar uit.
    Liefs en maak er nog een mooie tijd van. Holt oe, Jet

  • 02 Mei 2017 - 15:30

    Herman Loohuis:

    Lieve Malou,

    En wij maar denken..nog twee maanden en dan kunnen we je weer even echt vasthouden!
    Erg fijn dat je het zo naar je zin hebt en al weer plannen voor de nabije toekomst ontvouwt. Knap van je!
    Je krijgt ook de groetjes van je lieve tante. Komend weekeinde komen Wieneke en Julian nog op bezoek. Ze zijn een paar dagen in Nederland. Natuurlijk worden ook Sandra, Dirk en Miriam bezocht. Ook zij zijn allemaal benieuwd naar je verhalen.
    Groetjes...oom Herman.

  • 02 Mei 2017 - 22:26

    Loes Lamers:

    Mooie berichten Malou. Ben blij voor jou dat je het zo goed hebt daar. Hoop je in de zomer een keer te zien! Liefs Loes

  • 08 Mei 2017 - 12:19

    Ester:

    Dag Marlou,

    mooi om te horen dat je het zo mooi hebt gehad.
    Wij zijn hier wel blij dat je straks weer terugkomt.

    Tot in Augustus..

    Groetjes Ester

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Malou

Weer terug in Zuid Afrika voor 2 JAAR, Whoehoooee!! Dit keer niet als Caregiver maar als Activity Coordinator. Te gekke nieuwe uitdaging. Volg jij mij? Liefs….

Actief sinds 22 Mei 2016
Verslag gelezen: 290
Totaal aantal bezoekers 77884

Voorgaande reizen:

18 Juli 2016 - 17 Juli 2017

Terug naar mijn tweede thuis!

22 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: