Mijn eigen autootje!! - Reisverslag uit Pinetown, Zuid-Afrika van Malou Loohuis - WaarBenJij.nu Mijn eigen autootje!! - Reisverslag uit Pinetown, Zuid-Afrika van Malou Loohuis - WaarBenJij.nu

Mijn eigen autootje!!

Door: Malou Loohuis

Blijf op de hoogte en volg Malou

20 Maart 2018 | Zuid-Afrika, Pinetown

Dag lieve bloglezers,

Zoals de titel al verklapt, ik heb nu mijn eigen auto hier in ZA.
Ik heb hem vandaag gekocht en opgehaald, ik ben zo trots en blij!!
Het is een Daihatsu Charaide een fijn, klein autootje.
Vandaag natuurlijk mijn eerste kilometers gemaakt, wel even spannend zo aan de verkeerde kant van de weg ;p.
Maar het went wel snel, ik moet nog wel vertrouwen krijgen en de auto leren kennen.
Het rijden is hier nog leuker dan in Nederland, in Nederland rijd je als je eenmaal op snelweg bent constant in de hoogste versnelling.
Hier kan dat niet omdat het zo heuvelachtig is, dit maakt het rijden uitdagend.

Ik kijk erg uit naar aanstaande zaterdag, samen met Lee Ann ga ik meedoen aan een 5 km nightrun met UV-light en glow in de dark bodypaint.
Een fun-run hier in de buurt.

Dus dat is leuk!!
Ik vind mijn werk op de farm nog steeds erg leuk en uitdagend.
Helaas gaat het met de farm zelf niet zo goed.
Door foute beslissingen van de trustees-boarder(de bazen van de farm) gaat het financieel niet erg goed.
Ik hoop dat we er bovenop komen.

Maar het gaat goed met mij, ik ben blij en gelukkig hier.
Aanstaande zondag komt er een nieuwe Nederlandse vrijwilliger voor 3 weken.
Dat vind ik leuk, ze heeft beloofd melk hagelslag voor me mee te nemen, hahah :D.

Liefs Malou




  • 20 Maart 2018 - 21:14

    Miriam:

    Hey Malou, wat leuk een eigen auto, dat geeft lekker wat vrijheid. Super dat je het zo naar je zin hebt. Heel veel plezier met alles wat je doet.

    Groetjes Miriam

  • 20 Maart 2018 - 21:26

    Wilma :

    Hai Malou!
    Wat heerlijk een eigen autootje! Je vrijheid, moet echt idd heel fijn voelen. Je verhalen klinken erg enthousiast en blij! Fijn!
    Veel plezier met alles

  • 20 Maart 2018 - 21:26

    Wilma :

    Hai Malou!
    Wat heerlijk een eigen autootje! Je vrijheid, moet echt idd heel fijn voelen. Je verhalen klinken erg enthousiast en blij! Fijn!
    Veel plezier met alles

  • 20 Maart 2018 - 21:27

    Wilma :

    Hai Malou!
    Wat heerlijk een eigen autootje! Je vrijheid, moet echt idd heel fijn voelen. Je verhalen klinken erg enthousiast en blij! Fijn!
    Veel plezier met alles

  • 20 Maart 2018 - 21:41

    Marsha:

    Hey Malou,
    Leuk hoor om op deze manier een klein beetje mee te krijgen van je leventje daar!
    Heel veel plezier met alles!

  • 21 Maart 2018 - 13:54

    Antoinette Weustink:

    Ha Malou,wat lekker zeg tuffen door ZA.pas op voor de wilde dieren fijn dat je het weer helemaal naar je zin hebt. Groetjes uit een koud nederland

  • 21 Maart 2018 - 19:18

    Herman Loohuis:

    Lieve Malou, wat fijn dat je lekker in je autootje rond kunt rijden. En van die glow-in-the-night-body-paint-wedstrijd, zijn daar ook beelden van? Geniet ervan.

  • 22 Maart 2018 - 20:10

    Jeannette Nijenhuis:

    Hoi Malou,

    Hoe gaaf is dat, je eigen auto. Dat geeft toch weer een extra dementie aan het begrip vrijheid.
    Fijn dat je het weer zo naar je zin hebt.
    Succes met de run en met genieten.

    Groetjes, Jeannette

  • 23 Maart 2018 - 08:10

    Anita Kotter :

    Hey Malou.
    Wat ontzettend leuk om al jouw belevenissen te mogen lezen.
    Je hebt het goed voor elkaar daar. Super!
    Heel veel genieten van je nieuwe auto en al het moois daar en succes en plezier met de run.
    Grtz.

  • 23 Maart 2018 - 14:26

    Loes Lamers:

    Hoi Malou

    Ik zat net aan je te denken en merk dat je bericht in de spam zat! Dat moeten we niet hebben dus.
    Fijn dat het je goed gaat en leuk dat je berichten blijft sturen. Geniet Malou!Groet Loes

  • 23 Maart 2018 - 15:29

    Jet :

    Lieve Malou,
    top zo'n eigen autootje. Nu kun je km maken en ons mee laten genieten van je avonturen.
    Fijn dat je het zo naar je zin hebt. Hopelijk dat het voortbestaan van de farm gegarandeerd gaat worden.
    Veel plezier liefs Jet snuffel van Doggies


  • 24 Maart 2018 - 22:31

    Suzy:

    Hoi Malou!
    Wat een avonturen maak jij toch mee!
    En wat heerlijk dat je nu zo lekker onafhankelijk bent en overal heen kan tuffen.
    Wel jammer dat het financiëel niet zo goed gaat op de farm.
    Maar misschien komt er gauw een oplossing.
    Met jou gaat het in ieder geval goed, en daar ben ik erg blij om.
    Jij laat je niet zo gauw uit het veld slaan hè!
    Nou meid,tot de volgende keer en veel liefs en groeten,
    Suzy





  • 26 Maart 2018 - 22:45

    Rene:

    Dag Malou ,
    Mooi dat je het weer naar je zin heb en dat je mobiel bent. dat geeft weer een vrij en onafhanklijkheids gevoel lijkt ?
    Je kunt dan ook wat simpeler ergens naar toe. Mooi toch.
    Nou genieten dan maar.

    Groeten
    René

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Malou

Weer terug in Zuid Afrika voor 2 JAAR, Whoehoooee!! Dit keer niet als Caregiver maar als Activity Coordinator. Te gekke nieuwe uitdaging. Volg jij mij? Liefs….

Actief sinds 22 Mei 2016
Verslag gelezen: 439
Totaal aantal bezoekers 77896

Voorgaande reizen:

18 Juli 2016 - 17 Juli 2017

Terug naar mijn tweede thuis!

22 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: