Back again - Reisverslag uit Pinetown, Zuid-Afrika van Malou Loohuis - WaarBenJij.nu Back again - Reisverslag uit Pinetown, Zuid-Afrika van Malou Loohuis - WaarBenJij.nu

Back again

Door: Malou Loohuis

Blijf op de hoogte en volg Malou

23 Juli 2016 | Zuid-Afrika, Pinetown

Hallo allemaal!

Het voelt zo goed om weer terug te zijn bij De Horizon Farm!
Het voelde als thuis komen.

De reis naar Zuid Afrika verliep vlekkeloos, ik had zelfs het geluk dat ik de eerste vlucht van Dusseldorf naar Dubai zonder extra kosten, business class mocht vliegen!
Wat heerlijk is dat, zelfs champagne, voelde me net een prinses!

Justin(de manager van de farm) en Lee Ann(mijn Afrikaanse vriendin) kwamen me ophalen van het vliegveld.
Onderweg naar de farm hadden we een klapband, dus dat was niet een erg goed begin voor mij in Afrika.
Gelukkig hadden we lol en waren we na 2 uur stil staan weer onderweg.
De eerste ontmoetingen met de medewerkers van de farm waren weer zo leuk!

Net zoals de ontmoetingen met de bewoners.
Lee Ann heeft me al die tijd dat ik niet op de farm was steeds op de hoogte gehouden van geneurtenissen op de farm.
Iedereen was zo enthousiast toen ik binnen kwam, zo leuk!!

Nu is de eerste week bijna om en ik draai nu mee als caregiver.
Het is leuk en heb het echt naar mijn zin!
Ik heb al wat leuke ideeën voor dagjes weg als ik niet hoef te werken.
Binnenkort maar eens oefenen met links rijden wat ik wel spannend vind op de Zuid Afrikaanse wegen waar ze zich slecht aan de regels houden.
Omdat er zo slecht gecontroleerd word.

Groetjes uit het nu wat frisse Zuid Afrika.

Liefs Malou



  • 23 Juli 2016 - 16:25

    Jet:

    Lieve Malou
    Fijn dat je zo goed onthaald bent. Welkom thuis dus.
    Veel plezier en ik blijf je volgen.
    Liefs, Jet

  • 23 Juli 2016 - 21:14

    Antoinette Weustink:

    Hoi malou fijn dat je een goede reis hebt gehad.veel plezier op de farm.

  • 23 Juli 2016 - 22:02

    ROB :

    Hey Malou,

    Uit je enthousiaste verslag blijkt maar weer dat je de goede keus hebt gemaakt .
    Blijf je volgen en heel veel suc6 on the Farm.

    x Rob

  • 24 Juli 2016 - 02:43

    Anike:

    Hoi Malou, wat leuk om je op deze manier weer te kunnen volgen. Fijn dat je het direct weer naar je zin hebt daar. Succes en genieten. Liefs Anike

  • 24 Juli 2016 - 07:11

    Mouna:

    Hallo Malou,

    Fijn dat je zo fijn bent onthaald en dat het gevoel zo goed is!
    Enjoy!!!

  • 24 Juli 2016 - 07:45

    Manon:

    Heerlijk voor je Malou... dat je je daar zo thuis voelt! Geniet ervan!
    Groetjes Manon

  • 24 Juli 2016 - 10:28

    Marleen :

    Fijn dat je goed bent aangekomen!! Veel succes op de farm!!
    X Marleen

  • 24 Juli 2016 - 13:00

    Ellen Loohuis:

    Ha Malou,
    Fijn dat je weer veilig met de ervaring van een stukje luxe reiznen,bent aangekomen op je tweede huisadres zoals je zelf schrijft. Geniet vandaag nog even van de indrukken en morgen waarschijnlijk echt aan het werk, stel ik me zo voor.

    Groet Ellen en Herman

  • 24 Juli 2016 - 14:38

    René Beckmann:

    Dag Malou,

    Mooi dat de reis goed en voorspoedig is verlopen. Ook prettig dat je weer met openarmen bent ontvangen en dat je je eigenlijk al weer helemaal thuis voelt.
    Ik wens je veel plezier en doe een hoop werkervaring op.

    groet
    René

  • 24 Juli 2016 - 22:06

    Miriam:

    Hey Malou, wat leuk om al wat van je te horen. Fijn dat alles tot nu toe goed verloopt. Heel veel succes maar vooral veel plezier. Hier gaat alles zo z'n gangetje. De vakanties zijn begonnen en dan weet je het wel he.

  • 25 Juli 2016 - 08:42

    Natasja:

    Hoi malou.
    wat fijn dat je het daar weer zo naar je zin hebt.
    Veel succes daar, en geniet er van. Maar dat komt volgens mij wel goed.

  • 25 Juli 2016 - 10:42

    ESter:

    He Marlou,

    Leuk om te lezen. Heel veeel plezier.
    We missen je hier wel!

    Groeten Ester

  • 25 Juli 2016 - 20:27

    Wilma:

    Hallo Malou!

    leuk om weer van je te horen! fijn dat je een goed reis hebt gehad, en dat je zo warm werd onthaald!

    ik ga je berichten weer volgen! heel vel succes en plezier! leive groet Wilma

  • 25 Juli 2016 - 22:09

    Loes:

    Malou
    Fijn dat het je goed gaat. Het is niet niets om zo ver weg te zijn. Ik ga je verhalen, belevenissen weer volgen.
    wens jou een fijne tijd. Wat is jouw adres daar om je post te kunnen sturen.
    groetjes Loes

  • 26 Juli 2016 - 22:45

    Miranda:

    ha Malou,
    wat leuk om te horen dat zo'n fijn welkom heb gehad.
    fijn dat je je thuis voelt.
    van iedereen hier de groeten en ik blijf je volgen
    groetjes Miranda

  • 27 Juli 2016 - 11:15

    Suzy :

    Hoi Malou!
    De kop is er af en nu kan het grote genieten beginnen!
    Ik ben ook heel benieuwd naar de uitjes die je hebt verzonnen.
    Je bent al een echte wereldreizigster geworden!
    Knap hoor!
    Liefs en groeten,
    Suzy

  • 28 Juli 2016 - 19:19

    Herman En Ellen:

    Lieve Malou,

    Fijn dat je alweer zo snel je draai hebt gevonden.
    Doe voorzichtig met het links rijden, rechts is al moeilijk genoeg. Leuk stukje heb je geschreven al heb ik heel lang op het woord caregiver gekeken. Duurde even voordat het kwartje viel.
    Wij zijn al weer even aan het werk en dart valt niet mee in een land dat massaal op vakantie lijkt te gaan. Morgen komt Dirk nog langs. Die is net terug van het Spaanse lustoord Loret de Mar. Hij moest echt even uitrusten van deze vakantie. Morgen even toeteren met de muziek bij de intocht van de rolstoelvierdaagse. De afgelopen dagen het houtwerk aan de achterkant wat geschilderd. Was wel erg warm om te doen. Meer zweet dan verf op het hout,
    Ik wens je nog een fijne tijd in Afrika en natuurlijk blijven we je via deze site volgen.
    Liefs van Herman en Ellen

  • 01 Augustus 2016 - 16:07

    Renate:

    Hej Malou,
    Ik zie het nu pas, je mailtje stond in mijn spam map.. haha.
    Maar leuk om te lezen dat je zo hartelijk ontvangen bent daar en je je alweer helemaal thuis voelt.
    Geniet ervan, je bent straks een hele ervaring rijker.
    Doe de pinquins van Madagaskar de groeten... ;-)

    Zwaaizwaai,
    Renate

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Malou

Weer terug in Zuid Afrika voor 2 JAAR, Whoehoooee!! Dit keer niet als Caregiver maar als Activity Coordinator. Te gekke nieuwe uitdaging. Volg jij mij? Liefs….

Actief sinds 22 Mei 2016
Verslag gelezen: 317
Totaal aantal bezoekers 77888

Voorgaande reizen:

18 Juli 2016 - 17 Juli 2017

Terug naar mijn tweede thuis!

22 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: