Veranderingen - Reisverslag uit Impendle, Zuid-Afrika van Malou Loohuis - WaarBenJij.nu Veranderingen - Reisverslag uit Impendle, Zuid-Afrika van Malou Loohuis - WaarBenJij.nu

Veranderingen

Blijf op de hoogte en volg Malou

21 December 2016 | Zuid-Afrika, Impendle

Dag lieve bloglezers,

Jullie hebben lang niets van mij gehoord omdat we geen Wifi hadden op de farm voor zeker 2 en een halve week. Door een stevige onweerstrom, die we hier veel hebben gehad de afgelopen maanden, waren de routers kapot. Op ze`n Afrikaans duurt het dan vervolgens eeuwen tot je een winkel gevonden hebt waar ze routers op voorraad hebben. Maar goed, het is allemaal goed gekomen.

Ik heb dit blog veranderingen genoemend omdat er veel is veranderd en nog veel gaat veranderen op de farm en dat is op dit moment niet op een positieve manier. Sinds Justins dood is er veel racisme en onrespectvol gedrag op de farm. Wat me heel boos en verdrietig maakt, Sharon gaat de farm verlaten vanwege dit gedrag van de stafleden. Waardoor we aan het einde van januari zonder manager én hoogdverpleegkundige zitten. Sharon is zo onwaarschijnlijk belangrijk voor de bewoners maar dat zien zij blijkbaar niet. Met dat Sharon vertrekt zal lee ann hier ook niet meer zijn, wat me nog het meeste verdrietig maakt. Gelukkig gaan ze niet verweg wonen en kan ik ze af en toe opzoeken om wat leuks te doen.

Maar ik probeer ook de positieve kant te zien, wie weet zijn de nieuwe mensen die voor de functies worden aangenomen ook heel leuk. Lee ann denkt er over na om hier te komen werken als Caregiver wat eerder niet kon ondat ze geen mensen uit één familie op de farm willen hebben werken. Dus dat zou te gek zijn!

In dit blog onder de.foto's kun je de foto's van de nieuwe poolroom vinden. Lee ann en ik zijn weer bezig geweest. Het is nog niet af, maar zo'n leuk project.

En natuurlijk om niet te vergeten..... mijn ouders zijn hier in 3 dagen!!! Daar kijk ik zo naar uit!!! Om ze de farm te laten zien en lekker met ze op pad te gaan.

Tot mijn volgende blog....

Liefs Malou




  • 21 December 2016 - 20:53

    Elke:

    Hey Malou!!! Alvast veel plezier met opa en oma

  • 21 December 2016 - 20:55

    Jet:

    Lieve Malou,

    Jeetje wat een heftige veranderingen, maar deze hoeven niet altijd negatief te zijn. Er kan iets heel moois voor terug komen. De tijd zal het leren!
    Nu ga je lekker genieten met je ouders en wij volgen jullie belevenissen met heel veel plezier.
    We wensen je hele mooie Kerstdagen samen en een zorgeloos 2017.

    Liefs,

  • 21 December 2016 - 22:07

    Wilma Van Halteren-van De Kop:

    lieve Malou,

    Wat een veranderingen!! fijn om alles straks met je ouders te kunnen delen! Heerlijk!
    mooi genieten samen!
    hele mooie feestdagen samen gewenst en veel succes in het nieuwe jaar, veranderingen bieden soms ook nieuwe inzichten XX Wilma

  • 22 December 2016 - 08:39

    Jose:

    Nig even Maloutie en dan kan ik je al die dikke knuffels van ons en van iedereeen die ze meegeeft ECHT geven. Tot heel gauw xxxx Mam

  • 22 December 2016 - 09:22

    ESter Wolkotte:

    Hallo,

    Wat een verhaal.
    Maar ondanks alles hele fijne feestdagen.

    Groet Ester


  • 22 December 2016 - 12:50

    Ellen Loohuis:

    Lieve Malou,

    Wat een lastige tijd is het nu op de farm. Hoe je de boel oppakt knap hoor en geweldig dat pap en mam er bijna zijn om eens goed tegenaan te praten en de veranderingen te delen. Ik wens je een heel goede tijd samen en voor 2017 duim ik dat het weer wat rustiger wordt met jullie bewoners. Voor jou ook alle goeds met het nemen van de juiste beslissingen wanneer dat nodig is.
    We denken aan jullie, Liefs tante Ellen

  • 22 December 2016 - 13:41

    Miriam:

    Wat een verhaal Malou. Goed dat je zo positief bent en blijft. Wens je een hele fijne tijd met je ouders en hele mooie feestdagen en een spetterend 2017.

  • 22 December 2016 - 19:57

    Anita Kotter:

    Hey Malou
    Wat een heftige tijd voor je.
    Maar nu eerst volop genieten met je ouders en daarna maar verder zien hoe de zaken gaan. Ik hoop dat het allemaal positief uitpakt.
    Grtz, Anita.

  • 22 December 2016 - 21:02

    Nico:

    Hoi Malou,
    Hier een berichtje van je jongste oom ( klopt dat wel eigenlijk ?)
    Ik volg en hoor natuurlijk jou belevenissen en ervaringen daar in het verre Afrika.
    Ik vind het knap en dapper van je hoe je met alle ontwikkelingen omgaat helemaal zover
    weg van de vertrouwde omgeving hier. Dat maakt het zeker niet eenvoudiger
    Gelukkig heb je net zo,n positieve kijk op dingen als mij ( familie he ) want uiteindelijk
    komt alles weer op zijn plek en is het maar hoe je daar mee omgaat.
    Nu maar eerst optimaal genieten van het bezoek van Paps en Mams en de feestdagen
    en de accu weer even opladen met nog meer positiviteit .
    Ik wens je hele fijne dagen en geniet van de komende tijd. Als je ze nog langer nodig hebt
    hou je ze nog maar even daar,geen zorgen, ik pas op het huis en op Cooper.

    groetjes

  • 22 December 2016 - 22:54

    Ine:

    Jeetje Malou,..... veel meegemaakt, en nog een onrustige tijd zo te horen... lezen!

    Maar super dat je er zo positief in staat!!!

    Heel veel succes!! En een hele fijne tijd met je ouders!

    Liefs Ine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Malou

Weer terug in Zuid Afrika voor 2 JAAR, Whoehoooee!! Dit keer niet als Caregiver maar als Activity Coordinator. Te gekke nieuwe uitdaging. Volg jij mij? Liefs….

Actief sinds 22 Mei 2016
Verslag gelezen: 623
Totaal aantal bezoekers 77897

Voorgaande reizen:

18 Juli 2016 - 17 Juli 2017

Terug naar mijn tweede thuis!

22 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: