Laatste weekend Z-A in Amanzimtoti! - Reisverslag uit Harrismith, Zuid-Afrika van Malou Loohuis - WaarBenJij.nu Laatste weekend Z-A in Amanzimtoti! - Reisverslag uit Harrismith, Zuid-Afrika van Malou Loohuis - WaarBenJij.nu

Laatste weekend Z-A in Amanzimtoti!

Door: Malou Loohuis

Blijf op de hoogte en volg Malou

13 Juli 2017 | Zuid-Afrika, Harrismith

Hallo allemaal,

Goed nieuws voor de donateurs van mijn crowdfunding voor de medical/ sick room. Het geld is gespendeerd en op 10-07-17 goed aangekomen op de farm!! Zo blij dat dit gebeurd is voordat ik weg ben, Gina, de Residental Supervisor is ook heel blij. De volgende dag hebben wij samen alles uitgepakt om te zien of de bestelling compleet is. De sick bay is helaas nog niet ingericht maar het materiaal is er in elk geval:
- thermometers
- verbandmateriaal
- spuiten& naalden
- zuurstof toediening materiaal
- AED's
- bloeddrukmeters
- urinalen en po's
- stetoscopen
- douchestoel
- hechting materialen en operatie scharen
- twee ziekenhuisbedden
- otoscoop
Dit hebben ze dus onderanderen door ons allemaal kunnen kopen. De farm is ons reuzen dankbaar. Dus donateurs, jullie zijn toppers, bedankt!!

Vandaag mijn afscheidsfeestje gehad, was leuk! Iedereen was mij aan het opwachten in de eetzaal toen ik beneden kwam. Ze hadden minion cupcakes gemaakt voor bij de koffie, ik kreeg een hele lieve kaart van de cliënten en cadeautjes van Werner en Gina. Ik ben goed verwend dus, de rest van de dag gezellig gespendeerd met de.cliënten. Muziek geluisterd, spelletjes gedaan en een poolcompetition. Morgen officieel afscheidnemen van de farm en dan mijn laatste weekend spenderen in Toti met Lee Ann. Dat afscheidnemen word niet makkelijk maar ik verheug me erg op mijn laatste daagjes met Lee Ann, haar ga ik nog het meeste missen van iedereen. En ik heb ook wel heel veel zin om weer lekker naar huis te gaan.

De foto's van het sick bay materiaal en mijn afscheidsfeestje ga ik nu aan mijn blog toevoegen. Tot snel in Nederland!

Liefs Malou

  • 13 Juli 2017 - 20:33

    Elke, Vivian En Teun! :

    Tot snel!!!!!!

  • 13 Juli 2017 - 22:00

    Malou Loohuis:

    Zoals jullie kunnen zien is het niet echt gelukt met de foto's, haha!!
    De meesten van jullie heb ik ook wel op Facebook, check de foto's van de sick bay daar. X

  • 14 Juli 2017 - 01:02

    Anita Kotter:

    Hey Malou.
    Wat fijn dat je het daar zo mooi kunt afsluiten.
    Geniet nog maar mooi komend weekend alhoewel het met een dubbel gevoel zal zijn.
    Goede reis terug en ik hoop je gauw te zien en te spreken in Oldenzaal.
    Grtz, Anita.

  • 14 Juli 2017 - 11:35

    Herman En Ellen:

    Goed om te weten dat alles goed terecht is gekomen.
    Een goede reis en sterkte met het afscheid nemen.

    Liefs,

    Ellen en Herman

  • 14 Juli 2017 - 13:25

    Suzy:

    Nou Malou!
    Dat zit er op!
    Groot respect en diepe buiging voor hoe jij je het afgelopen jaar hebt staande gehouden!
    Ik wens je een heel fijn weekend en een voorspoedige reis!
    En ik hoop je gauw weer te zien om nog meer verhalen te horen.
    Liefs, Suzy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Malou

Weer terug in Zuid Afrika voor 2 JAAR, Whoehoooee!! Dit keer niet als Caregiver maar als Activity Coordinator. Te gekke nieuwe uitdaging. Volg jij mij? Liefs….

Actief sinds 22 Mei 2016
Verslag gelezen: 314
Totaal aantal bezoekers 77892

Voorgaande reizen:

18 Juli 2016 - 17 Juli 2017

Terug naar mijn tweede thuis!

22 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: