Weer thuis - Reisverslag uit Oldenzaal, Nederland van Malou Loohuis - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Oldenzaal, Nederland van Malou Loohuis - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Malou Loohuis

Blijf op de hoogte en volg Malou

27 Juli 2017 | Nederland, Oldenzaal

Hallo allemaal,

Ik ben weer thuis in Nederland voor het geval je dat nog niet had meegekregen :D.
Wel weer heel fijn hoor!
Nog een heel tof laatste weekend in Toti gehad, afscheid nemen was niet makkelijk zowel op de farm als in Toti.
Thuis een heel leuk welkom gekregen op Schiphol met pap, mam, daan, elke , vivian en floor en Kevin.
Later in de week zelfs een verrassingsfeestje waarbij zelfs mijn oma in het complot zat.
Dit feestje was zo leuk, ik had vooraf niks door.
Het was volop genieten, en ik ben reuze dankbaar.

Ik ga nu weer aan het werk in Nederland voor 6 maanden, daarna weer terug naar z-a.
Tenminste dat is het plan, ik ga er alles aan doen om optijd daarvoor weer een Visum te hebben.
Dan ga ik weer verder schrijven op dit blog.
Ik zou het te gek vinden als jullie mij dan allemaal weer willen volgen.
Bedankt allemaal voor alle leuke, opbeurende en respectvolle reacties van afgelopen jaar, daar heb ik zo van genoten.
Tot over 6 maanden.

Liefs Malou

  • 28 Juli 2017 - 10:33

    Ellen:

    Fijn voor je dat je zo goed en leuk verwelkomd bent en je hebt nu eenmaal een hele leuke lieve familie.
    Goed te horen dat je al weer gaat werken en dat je ook al weer plannen hebt richting ZA. Hoe mooi is dat. Ik wens je een fijne zomer
    Liefs

  • 28 Juli 2017 - 11:16

    Ellen Loohuis-Uit Den Bogaard:

    Ha Malou,

    Fijn dat je je ook in ons kleine landje alweer zo hebt laten verassen. Succes weer met de werk activiteiten weer oppakken en geniet van deze vertrouwde omgeving.

    See you later.

  • 28 Juli 2017 - 20:45

    Miriam:

    Hoi Malou fijn dat je er weer even bent. Veel werk plezier en we komen elkaar vast snel tegen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Malou

Weer terug in Zuid Afrika voor 2 JAAR, Whoehoooee!! Dit keer niet als Caregiver maar als Activity Coordinator. Te gekke nieuwe uitdaging. Volg jij mij? Liefs….

Actief sinds 22 Mei 2016
Verslag gelezen: 345
Totaal aantal bezoekers 77913

Voorgaande reizen:

18 Juli 2016 - 17 Juli 2017

Terug naar mijn tweede thuis!

22 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: