Medical/ sickroom - Reisverslag uit Pinetown, Zuid-Afrika van Malou Loohuis - WaarBenJij.nu Medical/ sickroom - Reisverslag uit Pinetown, Zuid-Afrika van Malou Loohuis - WaarBenJij.nu

Medical/ sickroom

Door: Malou Loohuis

Blijf op de hoogte en volg Malou

01 November 2016 | Zuid-Afrika, Pinetown

Beste donateurs!

Het begin van de medical/ sickroom is er!
De ruimte waar het komen moet is leeg gehaald.
En het eerste ziekenhuis bed is er, weliswaar gedoneerd door iemand anders, maar er is een begin.
Zo blij!
Foto's zijn toegevoegd, ben heel benieuwd naar jullie reacties.

Groetjes Malou

  • 01 November 2016 - 18:51

    ROB :

    Hi Malou,

    Je begint je draai aardig te vinden lijkt me. Leuk hoor .

    Wat moeten al deze mensen toch zonder jouw inzet en enthousiasme ?

    Vooral doorgaan wat volgens mij ben je nu pas op stoom en nog lang niet klaar !

    Liefs X Rob


  • 01 November 2016 - 21:32

    Suzy :

    Hoi Malou,
    Jouw mailtje kwam zojuist bij me binnen, dus vers van de pers.
    Er is iets veranderd op de website, en omdat ik niet zo handig ben met al die nieuwe ontwikkelingen, duurde het even voor ik kon zien en lezen wat er allemaal weer gebeurd was bij jou daar in dat verre Afrika. Maar zo je ziet is het me toch gelukt!

    Ik vind het nog steeds een wonder dat dat toch maar allemaal kan.

    Maar wat geweldig Malou: dit is wat je wou en het begin is er.
    Wat zal je blij zijn!
    En met jou al de bewoners, denk ik!
    Ik ben heel benieuwd naar alle verdere ontwikkelingen!

    Is de warmte ondertussen wel uit te houden?
    Misschien ga je er ook wel een beetje aan wennen hè!
    Nou Malou, ik zou zeggen: tot de volgende keer en veel liefs!
    Suzy

  • 02 November 2016 - 10:21

    Jet:

    Lieve Malou,

    Leuk om je verslagen te lezen. Had een probleem met inloggen, maar heb je wel gevolgd hoor.
    Mooi om te lezen hoe jij je zo op je gemak voelt en hoe vooruitstrevend je te werk gaat.
    Het 1e ziekenhuisbed, goed begin is het halve werk.
    Met jouw vermogen om een gezellige inrichting te maken zullen de zieke mensen zich vast een stukje beter voelen.

    Heel veel succes en liefs van mij en een dikke snuffel van Miep en Kaatje. Jet

  • 02 November 2016 - 11:00

    Wieneke:

    Leuk om te lezen Malou! Knap werk van je om de medical room daar te kunnen realiseren.
    Succes nog!

    groetjes,

  • 02 November 2016 - 23:23

    Floor :

    Wauw Malou, ziet er inderdaad veelbelovend uit!! Onwijs leuk dat je zoiets mag brengen daar. Geniet en we kijken uit naar je nieuwe update

    Liefs!

  • 03 November 2016 - 09:44

    Quirien:

    You Go Girl! Ziet er goed uit Malou, die ziekenhuis kamer maakt het Farm mooi af of niet?
    Ga zo door :) dikke kus xxx

  • 07 November 2016 - 21:55

    René:

    dag Malou,

    Zie er inderdaad strak uit. Heb je het naar je zin daar?Langzaam wordt de medical room gevuld.
    Ga zo door, succes.

    Groet,
    René

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Malou

Weer terug in Zuid Afrika voor 2 JAAR, Whoehoooee!! Dit keer niet als Caregiver maar als Activity Coordinator. Te gekke nieuwe uitdaging. Volg jij mij? Liefs….

Actief sinds 22 Mei 2016
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 77889

Voorgaande reizen:

18 Juli 2016 - 17 Juli 2017

Terug naar mijn tweede thuis!

22 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: